Visszatérítések és reklamációk
TERMÉK VISSZATÉRÉS
A termék nem felelt meg az Ön elvárásainak, és szeretné a megvásárolt termékek visszaküldéséhez való jogával.
A visszatérítéssel kapcsolatos legfrissebb információk
- Edaxo.hu boltban csomag átvételétől számítva 30 nap áll rendelkezésére a szerződés elállására.
- 14 nap áll termékek visszaküldésére a szerződéstől való elállás napjától számítva.
- A teljes termék visszaküldése esetén a teljes árat megfizeti.
- Ha megrendelése során nem a legolcsóbb szállítási módot választotta, akkor nem vagyunk kötelesek megtéríteni a további költségeket.
- Kifizetetlen küldemények, a címzett költségén vagy nem kielégítően kifizetve, az Áruház nem veszi át és nem adja vissza a Feladónak a fuvarozó ajánlatának és tarifájának megfelelően.
- A visszaküldött termék pénzét a szállítás napjától számított 14 napon belül visszatérítjük.
- A termék visszaküldésével kapcsolatos összes információt és választ a vevőszolgálatunk biztosítja (elérhetőség: info@edaxo.hu).
- Fenntartjuk a jogot, hogy csökkentse az áru értékét, ha a sértett fél a szállítmány biztosításának helytelen gondozása miatt hozzánk ér.
- Fenntartjuk a jogot, hogy a terméket a vevő költségére visszaküldjük, ha a kapott árut használták és hibásak voltak.
Hogyan néz ki a visszatérítési folyamat?
- Töltse le és nyomtassa ki a visszaküldési űrlapot.
- Rögzítse és gondosan csomagolja be a terméket.
- Tegye a kitöltött visszaküldési űrlapot a csomagba.
- Küldje el a csomagot a következő címre:
EDAXO
PANATTONI PARK WROCŁAW CITY LOGISTICS II (épület 2, kapu T4)
Targowa 3
52-326 Wrocław
Lengyelország
A visszaküldési eljárás szakaszban szereplő minta visszaküldési űrlap nem jogi sablon, és használata nem kötelező. A vételi szerződéstől való elállás ezen a weboldalon feltüntetett eljárása nem kötelező, és csak arra utal, hogy az ügyfél miként nyújthat be nyilatkozatot. Az üzletben érvényes adásvételi szerződéstől való elállás eljárásait az üzlet szabályzata részletesen leírja.
TERMÉK REKLAMÁCIÓ
A termék szállítás közben megsérült, gyártási hibája van, eltér a megrendeltől, vagy használat közben megsérült.
Reklamáció kapcsolatos legfontosabb információk
- Bejelenthet reklamácót, ha:
- a termék szállítás közben megsérült,
- gyártási hibái vannak,
- más mind megrendelt,
- használat kozben károsodottnak bizonyult.
- Fényképeket kell készíteni a termék károsodásáról.
- A reklamációkat elektronikus formában kuldje el az info@edaxo.hu e-mail címre. A reklamációban adja meg a probléma leírását és a meghirdetett termék fényképét. Használhatja az interaktív reklamációs űrlapot is.
- Értékelni fogjuk a reklamációt és 14 napon belül választ kapja.
- Fenntartjuk a jogot a visszaszállított áruk értékének csökkentésére, ha előzetes reklamációt nem kapunk.
Az igényelt termék fényképei és a reklamáció űrlap használata önkéntes, de jelentősen felgyorsítja a reklamáció elbírálásának folyamatát. Az ezen a weboldalon feltüntetett reklamációtételi eljárás nem kötelező, és csak arra utal, hogy az ügyfél miként nyújthat be nyilatkozatot. Az üzletben érvényes reklamációkezelési eljárásokat az üzlet szabályzatai részletesen leírják.
Reklamációk folyamata
- kuldjon reklamációt az info@edaxo.hu e-mail címre, ne felejtse el csatolni a termék fényképeit.
- Miután kuldje reklamációt, megerősítést kap arról, hogy megkaptuk.
- 14 napon belül tájékoztatjuk Önt a reklamáció elbírálásáról.
Az Ön rendelkezésére állunk
Ha bármilyen kérdése van, kérjük lépjen kapcsolatba velünk a következő címen:
e-mail: info@edaxo.hu